Vacature verhuur medewerker backoffice
(Vanwege zwangerschapsverlof)

ACM Vastgoed Management B.V. is een organisatie met een jarenlange ervaring op het gebied van vastgoedbeheer. Als zodanig wordt ACM Vastgoed Management B.V. door diverse opdrachtgevers ingeschakeld om het dagelijkse beheer van woningen, kantoren, winkels en bedrijfsruimtes te managen en een intermediaire functie tussen eigenaar en huurder te vervullen.

De activiteiten worden gecoördineerd vanuit de kantoren te Nijmegen, Venlo, Heerlen, Amsterdam en Groningen.

Voor onze vestiging in Nijmegen zijn wij per direct op zoek naar een kandidaat (m/v) voor de volgende parttime functie:

Verhuur medewerker backoffice m/v (2,5 dag per week)

De functie:
Als backoffice medewerker ben je verantwoordelijk voor de huur- en verhuur van woningen. Door de juiste controle op de aanmeldingen en een betrouwbare uitvoering van de werving en selectie van de huurders, maar vooral door heel veel persoonlijk en telefonisch contact met zowel eigenaren als bewoners ben jij in staat om snel en doelmatig de optimale invulling te verzorgen. Om een snelle invulling mogelijk te maken zorg je, samen met je collega’s, dat het relatiebestand zowel kwalitatief als kwantitatief altijd op niveau is.
Je maakt onderdeel uit van een professioneel en dynamisch team. Je bent actief betrokken bij de uitvoering van uiteenlopende werkzaamheden die voortvloeien uit de huur- en verhuuractiviteiten en koop- en verkoopactiviteiten van ons kantoor. Je ziet kansen en die wil je pakken. Je ondersteunt als backoffice medewerker de verhuurmakelaar bij promotieactiviteiten. Je ondersteunt de verhuurmakelaar daarnaast in het verwerken van leads en het opstellen van huurovereenkomsten, houdt de klant op de hoogte van vorderingen in het verhuurproces en zorgt voor een nette dossierafhandeling.
Als backoffice medewerker werk je op het hoofdkantoor in Nijmegen op de afdeling Verhuur.

Het betreft een tijdelijke functie voor de duur van ongeveer 7 maanden in verband met zwangerschapsverlof. Startdatum is 1 augustus 2019.

Resultaatgebieden:
In deze functie word je voornamelijk beoordeeld op het snel en kwalitatief juist invullen van de door ons in verhuur genomen panden.

Jouw profiel:
Je hebt bij voorkeur een Vastgoed gerelateerde afgeronde MBO (niveau 4) opleiding en minimaal 1 jaar branchegerichte (verhuur)werkervaring in een commercieel dynamische omgeving. Je kunt zelfstandig overweg met het Microsoft Office pakket. Je bent proactief en flexibel. Daarnaast is het belangrijk dat je accuraat te werk gaat en zelfstandig je taken uitvoert. Je denkt mee, kunt veranderingen initiëren en zet graag dat stapje extra dat door onze klanten op prijs wordt gesteld. Je beschikt over goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal. Je bent stressbestendig, een teamplayer en aanpakker en kunt goed met meerdere collega’s samenwerken. Je bent ruim bekend met het gebruik van de hedendaagse Social Media. Je beschikt over rijbewijs B.

Je sollicitatie ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk maar uiterlijk vóór 14 juni 2019.

Je motivatie met CV kun je richten aan Patricia Wolff, afdeling Personeelszaken.
Mailadres: solliciterenbijACM@acmvgm.nl
Postadres: Postbus 188, 6500 AD Nijmegen.