Vacature - Servicedesk Medewerk(st)er Techniek (Frontoffice)
(Vestiging Nijmegen)

ACM is een moderne organisatie met een jarenlange ervaring op het gebied van vastgoedbeheer, VvE-beheer en makelaardij. Als zodanig wordt ACM door diverse opdrachtgevers ingeschakeld om het dagelijkse en planmatig beheer van woningen, kantoren, winkels, bedrijfsruimtes en VvE’s te voeren en een intermediaire functie tussen eigenaar, huurder en bewoner te vervullen.

De activiteiten worden gecoördineerd vanuit de kantoren Nijmegen, Venlo, Heerlen, Amsterdam, Enschede en Groningen. De standplaats is ons spiksplinternieuwe kantoor in Nijmegen.

Servicedesk Medewerk(st)er Techniek (Frontoffice)

De functie:
In deze functie ben je in de Frontoffice het eerste aanspreekpunt voor onze eigenaren en huurders die contact leggen met de Servicedesk met betrekking tot technische vragen en reparatieverzoeken. Je houdt je bezig met het verwerken van reparatieverzoeken en het onderhouden van de contacten via telefoon en e-mail met onze eigenaren, huurders, en uitvoerende bedrijven, met het verwerken van opdrachtbonnen.

Taken en verantwoordelijkheden:
• telefonische bezetting Frontoffice van de Servicedesk Techniek;
• het zelfstandig verzorgen van de afhandeling van de reparatieverzoeken;
• rechtstreeks contact (telefoon/mail) met onze eigenaren en huurders;
• voert zelfstandig, met inachtneming van de aanwezige standaardprocedures die binnen de organisatie gelden, correspondentie;
• bijhouden van openstaande opdrachten.

Functie eisen:
• MBO werk-/denkniveau;
• kennis van Twinq en Rems is een pré;
• ervaring reparatieverzoeken;
• affiniteit met techniek;
• dienstverlenende instelling;
• goede telefoonstem;
• full time beschikbaar.

Competenties:
• nauwkeurig;
• geduldig kunnen luisteren;
• technisch inzicht;
• flexibel;
• actieve werkhouding;
• goede beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift);
• geen 9 tot 5 mentaliteit.

Wij bieden jou:
• een dynamische en afwisselende functie
• een informele werksfeer op ons spiksplinternieuwe kantoor in Nijmegen
• een marktconform salaris, afhankelijk van genoten opleiding en ervaring, 8,33% vakantiegeld en een eindejaarsgratificatie van 2%
• goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een prima pensioenregeling waarbij wij 50% van de premie betalen en collectiviteitskortingen voor de ziektekostenverzekering
• een jaarlijkse teamdag, zomerbarbecue en een nieuwjaarsborrel met alle collega´s
• ruimte voor initiatieven en ideeën. Samen bereiken we het meest en door dagelijks van elkaar te leren worden we beter!

Je sollicitatie ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk maar uiterlijk vóór 15 november 2019.

Je motivatie met CV kun je richten aan Patricia Wolff, afdeling Personeelszaken.
Mailadres: solliciterenbijACM@acmvgm.nl
Postadres: Postbus 188, 6500 AD Nijmegen.

Voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Ingrid Riool-Geven, Coördinator Servicedesk: 024-382 00 82.

Meer vacatures